Opinie i komentarze FRDL

KTÓRY SZCZEBEL SAMORZĄDU POWINIEN ORGANIZOWAĆ TRANSPORT PUBLICZNY?

ORGANIZACJA SYSTEMU OSTRZEGANIA, ALARMOWANIA I POWIADAMIANIA LUDNOŚCI O ZAGROŻENIACH Z PERSPEKTYWY NOWEJ USTAWY O OBRONIE CYWILNEJ I OCHRONIE LUDNOŚCI

REFORMA REFERENDUM „TEMATYCZNEGO” JAKO NARZĘDZIE WZMOCNIENIA WSPÓLNOTY SAMORZĄDOWEJ

PODEJŚCIE SAMORZĄDU LOKALNEGO DO PARKÓW PUBLICZNYCH WE WSPÓŁCZESNYM POLSKIM MIEŚCIE

SPRZECZNE INTERESY SAMORZĄDÓW LOKALNYCH I EUROPEJSKIEGO CELU ZEROWEGO ZAJĘCIA GRUNTÓW NETTO DO 2050 ROKU

Samorządowe obchody święta 11 listopada. Regulacje prawne i przegląd miejskich praktyk

Cmentarze jako dobro wspólne, czy gorący kartofel? Polskie cmentarze w obliczu współczesnych paradygmatów, problemów i społecznych oczekiwań

O języku i komunikacji międzyludzkiej: „język na urzędzie”

Komisje rady i kluby radnych

FORMY INSTYTUCJONALNEJ POMOCY DLA POWODZIAN Z 2024 ROKU W POLSCE

SKARGA DOTYCZĄCA POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO JURYSDYKCYJNEGO W ORGANIE WYKONAWCZYM I STANOWIĄCYM SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO

AKTYWIZACJA SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH METODĄ DESIGN THINKING